sâmbătă, 6 septembrie 2008

Sfirsit de drum..........


5 Septembrie 2008 micuta Ema astepta intrarea in lupta care putea sa-i aduca o alta bucurie.

Asteptam in fata laptopului finalul primului meci de pe acel teren si ma puneam nervos vazind incapabilitatea unei americance de a incheia meciul pt a putea intra fata noastra.Mi-a fost frica pentru ca Ema am vazut-o un pic obosita si cunoscind stresul dinaintea partidelor m-a facut sa ma simt un pic straniu ca stiam ca poate avea loc o cadere cauzata de asteptare si cadere de concentrare cauzata si pe starea de oboseala.

Asa a fost un meci straniu cu multe greseli cred si oscilatii ale tuturor punctelor in fiecare ghem plus parerea mea mie mi s-a parut decurgerea celor doua seturi egala.

Mi-a parut rau dar sa stiti ar trebui sa fie mindra de ceea ce a facut anul acesta depasind cu mult asteptarile noastre si ne-a multumit cu multele bucurii care ni le-a adus.

Ce pot sa spun pentru o fata care nu a avut un sponsor mare pentru conditiile de pregatire precare din Rominia Ema arealizat ceva foarte interesant care disparu-se in tara noastra:bucuria si frumusetea acestui sport ceea ce iti poate aduce acest sport si unde poti ajunge daca muncezi crezi si te dedici cu adevarat.

Fratele meu este cam trist dar ce sa faci Ovi asta este nu a fost sa fie viata merge inainte si cu siguranta ve-ti reveni aici si ve-ti urca pe podium.


Cam atit......... din Barcelona pentru temerari de la New York


Lorenzo

Niciun comentariu: